Garanti og reklamasjon

Forside / Service og support / Garanti og reklamasjon

Garanti og reklamasjon

Har du et problem med et hjelpemiddel du har kjøpt hos oss?

 

Hvis du har mottatt et hjelpemiddel fra oss med kvalitetsfeil, setter vi stor pris om du kan fylle ut reklamasjonsskjemaet nedenfor og sende utfylt skjema til e-post hjelpemidler@varodd.no.

Fyll ut garanti- og reklamasjonsskjema

 


 

Spørsmål om garanti og reklamasjon

Hvordan rapporterer jeg mangler eller feil med ordren som jeg har fått levert?
Hvis du oppdager mangler eller feil med ordren som du har fått levert, vennligst gi oss beskjed så snart som mulig. Du kan gjøre dette ved å fylle ut service- og reklamasjonsskjemaet ovenfor sende den til hjelpemidler@varodd.no eller ringe oss på 38 14 48 00. For at vi skal kunne håndtere din reklamasjon riktig så trenger vi at du sparer på emballasje, adresselapp og pallen til varene. Vi trenger også et bilde på skaden.
Hva gjør jeg med et fraktskadet hjelpemiddel?
Sjekk varene dine ved levering og noter eventuelle synlige skader på følgeseddelen. Du har rett til å be sjåføren som leverer varene om å vente mens du sjekker varene dine. Hvis du kan se skader på varene eller emballasjen, ber vi deg signere sjåførdokumentasjonen i samsvar med dette og deretter kontakter oss for å gi oss beskjed så snart som mulig.
Hvilken garanti har hjelpemidlene?
Alle hjelpemidler følger garantien som er satt fra produsenten av produktene.